2015-09-19

Dandioy's Doodle | Why I have no girl friends when I was in Kindergarten 我在幼稚园里没女生朋友的原因

✨Why I have no girl friends when I was in Kindergarten✨
{我在幼稚园里没女生朋友的原因}

//

I have only learnt the art of befriending girls when I was in primary school - that is, going to the washroom when they request for it.

昨晚突然想到在幼稚园里的这一幕,经历了15年后,在幼稚园里我只有男生的朋友的秘密终于解开了啊科科。

----------------------------------------

如果喜欢我的图,就去like我的FB专业吧 >>Dandioy<<

在那边图发得比较快,可以获得第一手消息哦!

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...